Wanneer u een ongenoegen/klacht heeft:
Ongenoegen
U kunt daarmee terecht bij de betreffende medewerkers binnen de organisatie. Afhankelijk van de aard van uw ongenoegen kunt u terecht bij de pedagogisch medewerkers of het management. Uw ongenoegen wordt besproken met u en genoteerd binnen de organisatie, zodat we bijvoorbeeld na kunnen gaan of een ongenoegen meerdere malen voorkomt. Het Sprookjesbos vind het wenselijk als een ongenoegen eerst op de plek wordt neergelegd waar het ongenoegen over gaat en dat daarna pas anderen hierin worden betrokken.
Klacht
U kunt hiermee terecht bij onze oudercommissie. Zij maken het onderwerp hierna bespreekbaar binnen het management. U kunt op uw locatie (hangt meestal zichtbaar in de hal) een klachtenformulier vinden die u invult. Het Sprookjesbos hoopt dat u de klacht eerst intern bespreekbaar wilt maken. Als u dat niet wenst, kunt u met dit klachtenformulier ook direct terecht bij de SKK (Stichting Klachten Kamer). Het Sprookjesbos is hierbij aangesloten.
Locatie
Acaciasingel 77
5213 VC ‘s-Hertogenbosch
Tel: 073-6105949
Correspondentie
Koornwaardlaan 59
5245 CN Rosmalen
Tel: 073-6105949
Optie 1 en 1 voor financiële vragen
Optie 1 en 2 voor algemene- en planningsvragen
info@hetsprookjesbos.nl
ma | 7.30 | - | 18.30 |
di | 7.30 | - | 18.30 |
woe | 7.30 | - | 18.30 |
do | 7.30 | - | 18.30 |
vrij | 7.30 | - | 18.30 |
Professionele opvang door enthousiaste medewerkers die veel persoonlijke aandacht hebben voor mijn kind